tag:blogger.com,1999:blog-3550635604096420949.post5500385323876397157..comments2024-03-26T11:29:01.754-07:00Comments on Thaimaanrannan maalarit: Uskomatonta, Finnair teki sen taas!Thaimaanrannan maalarithttp://www.blogger.com/profile/03129194180275348968noreply@blogger.comBlogger58125tag:blogger.com,1999:blog-3550635604096420949.post-39865783426952095562023-04-18T08:46:40.556-07:002023-04-18T08:46:40.556-07:00On kyllä merkillistä toimintaa :/On kyllä merkillistä toimintaa :/Äänikirjahttps://www.äänikirjat.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3550635604096420949.post-2367822581430548982023-04-18T08:45:55.834-07:002023-04-18T08:45:55.834-07:00Eikai.. ohhoh. Melkoinen reissu.Eikai.. ohhoh. Melkoinen reissu.Äänikirjathttps://www.äänikirjat.netnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3550635604096420949.post-85281025430151106492023-04-18T08:44:58.101-07:002023-04-18T08:44:58.101-07:00Käyttää jatkossa muita palveluja niin kyllä homma ...Käyttää jatkossa muita palveluja niin kyllä homma toimii :)Äänikirjapalveluthttps://www.äänikirjapalvelut.finoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3550635604096420949.post-82886008495865767822023-02-19T09:57:57.680-08:002023-02-19T09:57:57.680-08:00Sama juttu :)Sama juttu :)Lainaahttps://www.lainaa-netistä.fi/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3550635604096420949.post-28505864105416590572023-02-19T09:56:53.417-08:002023-02-19T09:56:53.417-08:00Sama juttu. Kun ei käytä heidän palveluja, ei ole ...Sama juttu. Kun ei käytä heidän palveluja, ei ole moittimista :)Puhelinliittymä.comhttps://www.puhelinliittymä.com/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3550635604096420949.post-47481455927115244182022-07-21T14:17:49.478-07:002022-07-21T14:17:49.478-07:00Hello, Are you looking for a legit loan? Have you ...Hello, Are you looking for a legit loan? Have you been refused by your banks? You need money for one reason or another. You need a loan to pay off your debts, bills or carry out a project? we offer loans from €3,000, fast and reliable, with an annual interest rate of 2%. We are reliable If you are interested, do not hesitate to contact us. For loan application (Whats App) number:+917310847059 sumitihomelend@gmail.com Mr. SumitiLoan offerhttps://www.blogger.com/profile/11503243000250284733noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3550635604096420949.post-27618361518473885102021-10-14T10:36:49.700-07:002021-10-14T10:36:49.700-07:00Hyvä päätös tosiaan Nadine, parempaa palvelua saa ...Hyvä päätös tosiaan Nadine, parempaa palvelua saa muualla :)Thaimaanrannan maalarithttps://www.blogger.com/profile/03129194180275348968noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3550635604096420949.post-37888509767982252952021-10-14T06:51:02.664-07:002021-10-14T06:51:02.664-07:00Olipa keskustelu ;) Mulla ei ole huonoja kokemuksi...Olipa keskustelu ;) Mulla ei ole huonoja kokemuksia Finnairista, koska en lennä niiden kanssa. Viisas päätös, eikös ole? Nadinehttps://viaperasperaadastra.com/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3550635604096420949.post-6483341176281093852021-05-10T22:18:12.740-07:002021-05-10T22:18:12.740-07:00Suuri artikkeli pidän blogistasi
Suuri artikkeli pidän blogistasi<br />kulta keittiöallashttp://nivito.finoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3550635604096420949.post-76045633837106680222018-05-16T21:24:44.122-07:002018-05-16T21:24:44.122-07:00Kiitos Anonyymistä vastauksestasi :)
Juuri noin, ...Kiitos Anonyymistä vastauksestasi :)<br /><br />Juuri noin, aina voi äänestää jaloillaan jos ei saa kunnon palvelua. Onneksi nykyään on vaihtoehtoja ja esimerkiksi Aasian lennoilla Qatar on ihan huippuluokkaa verrattuna Finskiin. Lennot usein halvempia, matkatavaraa saa enemmän, palvelu ja ruoka loistavaa, juomat ilmaisia koko lennon, jne. <br />Eniten harmittaa juurikin Finnairin ylimielisyys korvausasioissa. Mikä on määrätty, on määrätty, eivätkä Finnair noudata tätä. Jos yhtiöllä on valmistajasta johtuvia teknisiä ongelmia, on heillä varmasti myös vakuutukset tähän.<br /><br />Lennellään me iloisesti muitten yhtiöitten siivin ja saadaan vielä palveluakin :)<br /><br />Mukavaa kesää!Heidi/ Thaimaanrannan maalarithttp://www.thaimaanrannanmaalarit.finoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3550635604096420949.post-91935622685350403412018-05-16T11:33:16.440-07:002018-05-16T11:33:16.440-07:00Itse olen työkseni joutunut lentämään ympäri mailm...Itse olen työkseni joutunut lentämään ympäri mailmaa jo 30Vuotta, Ja huomannut jo kauan sitten että huonoin lentoyhtiö koko mailman tarjonnassa on viimeisen 10 Vuoden aikana aina ollut ja vain se Finnair niin palvelun laadulla, odottamattomien muista johtuvien erilaisten ongelmien kuin yleisestikin, Siksi olenkin aina monissa työhönikuuluvissa palavereissa ja yritys tilaisuuksissa saanut lobattua asiani eli totuuden eteenpäin sillä seurauksella että jo monet voisi sanoa sadat eri yritykset ovat jättäneet Finnairin yrutyssopimukset jatkamatta ja lopettaneet kyseisen yhtiön käytön, Josta olern itse mielissäni koska todellakin niin "metsä vastaa kuin sinne huudetaan" Eli jos palvelu ja hinnat ovat keskenään eri tasolla niin eihän sellaista yhtiötä voikkaan kenellekään suositella. Itse olen onneksi sellaisessa asemassa että voin vaikuttaa monenkin yhtiön ja yrittäjän valintoihin lentojen käytössä, ja aina tulen suosittelemaan että EI Finnairille enää kertaakaan kun muita parempi yhtiöitä on ja tulevaisuudessa myös aion vaikuttaa monen ihmisen valintoihin unohtamaan koko "halpa yhtiln, Finnairin" missä mikään ei ole halpaa muu kuin työntekijöiden kohtelu ja palvelutaso ollut, omien kokemuksieni takia en suosittelisi kellekään tätä surkeaa yhtiötä. onneksi sadat firmat eivät enää käytä ryöstö hinnoiteltua Finnairia vaan tyytyväisenä ostavat työntekijöilleen liput aina joltain toiselta yhtriöltä ja ovat olleet palatteessa tyytyväisiä päätökseensä nini kulunkien kuin työntekijöidensä tyytyväisyyden takia. ei siis finnairilla kun muitakin on olemassa. laitoin nimettömänä koska työni takia en halua nimeäni julki täällä, Ei olisi korrektia nini ylemmälle johdolle kuin työntekijöillekään jos paljastaisin nimeni julki.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3550635604096420949.post-22432865870418251382018-01-05T03:48:10.894-08:002018-01-05T03:48:10.894-08:00Arvon anonyymi, kiitoksia kommentistasi.
Finnairi...Arvon anonyymi, kiitoksia kommentistasi.<br /><br />Finnairin ollessa kyseessä, olemme aina ottaneet muutoskelpoiset liput. Ne eivät kuitenkaan auta tällaisissa tapauksissa, kun ollaan näin viime tipassa. Tässä tapauksessa itsestä johtumattomista syistä. Käytämme erittäin paljon Aasialaisia halpalentoyhtiöitä, enkä koskaan kuvittele saavani mitään erityiskohtelua siellä, koska ovat juurikin halpalentoyhtiöitä. Aina ovat kuitenkin onnistuneet yllättämään positiivisesti nimenomaan palvelun suhteen (lippujen vaihdot ym). <br /><br />Tässä Bangkok Airwaysin (jossa palvelu loistavaa) tapauksessa lennot eivät olleet samalla lipulla, Finnair myöhästyi ja BA päästi seuraavaan koneeseen ilman minkäänlaista veloitusta. Eihän heidän olisi tarvinnut.<br /><br />Nuoriso matkustaa meillä ihan itse keräämillään rahoilla, vaikka luonnollisesti autan tarvittaessa. Kuka vanhempi ei niin tekisi, mikäli vain mahdollisuus on?<br /><br />Kuluttaja-asiamies on vienyt Finnairin markkinaoikeuteen juuri näistä aiemmin kirjoittamistani lentomatkustajien oikeuksien polkemisesta. Joten en ole lainkaan ainoa tätä asiaa tuskaillut. Tässä linkki uutiseen, mikäli et ole siihen vielä törmännyt:<br /><br />https://www.aamulehti.fi/uutiset/finnair-markkinaoikeuteen-sadat-matkustajat-valittavat-etteivat-ole-saaneet-kunnon-korvauksia-lennon-myohastymisesta-200421010/Heidi/ Thaimaanrannan maalarithttp://www.thaimaanrannanmaalarit.finoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3550635604096420949.post-67956505204254090002018-01-04T08:12:09.849-08:002018-01-04T08:12:09.849-08:00Arvon bloggaaja olisin varmasti ollut vihainen Fin...Arvon bloggaaja olisin varmasti ollut vihainen Finnairille sinun asemassa ja ymmärrän, että tunnet että sinua on kohdeltu huonosti, mutta itselläni ei ole ikinä ole ollut mitään ongelmia Finnairin kanssa. Tähän muuten auttaa jos matkustaa muutoskelpoisilla lipuilla ja mielestäni ei voi olettaa. että halvimmalla lipputyypeillä saa kaikki edut. Muuten mainitsit tekstissä Bangkok Airwaysin ja väitit ettei heidän olisi pitänyt korvata Finnairin virhettä, mutta heidän piti jos lennot oli myyty samalle lipulle. Tähän loppuun vielä yksi neuvo kannattaa antaa nuorisolle heidän matkustaessaan vähän reilummin rahaa ongelmien takia yksi tapa tähän toki on rinnakkaiskortti omaan luottokorttiin..Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3550635604096420949.post-63112214245543760962017-08-12T07:25:36.887-07:002017-08-12T07:25:36.887-07:00No on teilläkin Aino ollut huonoa tuuria. Voi harm...No on teilläkin Aino ollut huonoa tuuria. Voi harmi! Aika usein (ainakin omalla kohdallani) Finski on tosiaan myöhästynyt syystä tai toisesta. Mutta on tietenkin parempi myöhästyä, kuin lennellä riskillä. Toi liian tiukkojen jatkolentojen myyminen kyllä kuulostaa suunnitelmalliselta ja kuten tässä kirjoituksessani halusinkin tuoda esiin, myös ylimieliseltä. Saitteko te mitään korvauksia Finskiltä?<br /><br />Me saatiin onneksi vakuutusyhtiöltä välittömästi korvaus uudesta lipusta, joten sen suhteen kaikki hyvin. <br /><br />Onneksi on muitakin lentoyhtiöitä kuin Finnair :)<br /><br />Mukavaa kesän jatkoa!Heidi/ Thaimaanrannan maalarithttp://www.thaimaanrannanmaalarit.finoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3550635604096420949.post-42408206216024024232017-08-11T10:43:43.936-07:002017-08-11T10:43:43.936-07:00Heips,
Mä olisin varmaan tarttunut myös niihin 118...Heips,<br />Mä olisin varmaan tarttunut myös niihin 118 egen lippuihin saman tien noin lähellä lentoa. Syyttelisin ehkä itseäni eniten tossa välissä jos oisin päästäny liput käsistã:)<br /><br />Meille sen sijaan on Finski myynyt iloisesti jatkolentoja, joiden vaihtoväli on liian tiukka. Jos eka lento myöhästyy 10 minuuttia, jäädään tokalta. Ja totta hitossahan se sen verran myöhästyy. Hirmu kiva yksin kahden lapsen ja kamojen kanssa juosta läpi ruuhkaisen kentän ku portti on ehditty jo sulkea. Ja sit ei ku transfer deskille kahden pienen kanssa jonoon - meno- JA paluumatkalla! Palatessa oli kyseessã päivän vika lento eli ei ku lasten ja kamojen kans bussilla hotlaan, aamulla ylös 5.05, lasten ja kamojen kans kentälle ja turvatarkastukseen... SAS:lla ei oo ikinä käynyt tollasta, vaan vaihto Tukholmassa on aina helppo ja miellyttãvä. Sitä kautta siis jatkossa taas. <br /><br />Toivottavasti te saatte rahat takaisin vakuutuksesta <br /><br />Aino<br />eikaitaas.comAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3550635604096420949.post-33894760356490878812017-04-20T21:31:23.136-07:002017-04-20T21:31:23.136-07:00Kiitos sinä Anonyymi! Voit olla varma, että tämä k...Kiitos sinä Anonyymi! Voit olla varma, että tämä kommentti lämmitti.<br /><br />Pohdin paljon itsekin tätä 'hyökkäystä' ja tulin samaan lopputulokseen kanssasi. En tiedä missä meidät on opetettu siihen, ettei meille ikään kuin kuuluisikaan mikään muu, kuin keskinkertainen. Toivottavasti mahdollisimman moni lukisi myös lehdissä olleita artikkeleita tästä kirjoittamastani aiheesta ja kokeilisivat edes joskus lentää muillakin lentoyhtiöillä. Vaikka turvallistahan se on valita aina Finnair.<br /><br />Jokaisella yhtiöllä on aina varaa parantaa, omaan ylimielisyyteen ei kenenkään kannata kiinni. Ja tällä tarkoitan nimenomaan Finnairin asennetta, jopa olemassa olevia lakeja kohtaan.<br /><br />Mutta kukin tyylillään. Haukkumisista huolimatta seison kirjoitukseni ja mielipiteeni takana.<br /><br />Kiitos sinulle ja aurinkoista viikonloppua!Heidi/ Thaimaanrannan maalarithttp://www.thaimaanrannanmaalarit.finoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3550635604096420949.post-59952062680040016992017-04-20T06:31:18.587-07:002017-04-20T06:31:18.587-07:00Uskomatonta, mutta kommentteja lukiessa tuntui sil...Uskomatonta, mutta kommentteja lukiessa tuntui siltä kuin näiltä Finnairin puolustajilta olisi jäänyt tekstisi lukematta tai sitten luetun ymmärtäminen ei oikein ole toiminut. Toisaalta ymmärrän heidän kantansa, Suomalaiset kun eivät ole koskaan oppineet pyytämään mitään palveluita. Eli tuntuu olevan ihan yks ja sama miten kuluttajaa kohdellaan. Onneksi Suomeen pääsee nykyään muillakin yhtiöillä.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3550635604096420949.post-37363274547720206602017-04-20T05:28:33.012-07:002017-04-20T05:28:33.012-07:00Tässä kun on joutunut kohtuullisen monen anonyymin...Tässä kun on joutunut kohtuullisen monen anonyymin (bloggaajien unelma) ripityksen kohteeksi, niin tässä vielä Kauppalehden juttu tältä päivältä. Näitä juttuja on enemmänkin, ja kyse on juuri Finnairin asenteesta<br /><br />https://www.kauppalehti.fi/uutiset/finnairin-korvausriidoista-paatoksia-ennen-kesaa---korvausten-maksaminen-on-asennekysymys/GUNfBrVsHeidi/ Thaimaanrannan maalarithttp://www.thaimaanrannanmaalarit.finoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3550635604096420949.post-41535315332518559012017-04-20T05:25:43.449-07:002017-04-20T05:25:43.449-07:00Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.Heidi/ Thaimaanrannan maalarithttp://www.thaimaanrannanmaalarit.finoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3550635604096420949.post-70541828485030886292017-04-19T23:15:48.922-07:002017-04-19T23:15:48.922-07:00Kiitti vinkeistä. Noi taksiappit on nykyään kyllä ...Kiitti vinkeistä. Noi taksiappit on nykyään kyllä ihan loistavia, monessakin maassa.<br /><br />Usein ostankin muutosoikeudelliset liput, mutta näitä lippuja en ostanut ollenkaan. Eikä siitä ollutkaan kysymys. Pojathan siellä myöhästy, eikä sille voi mitään. Ei tässä kukaan ilmaiseksi edes kuvitellut pääsevänsä Finnairin ollessa kyseessä. Se mikä korpesi, oli lipun hinnan nousu lauseitten välissä 118 eurosta 390 euroon. Väkisin kielellä maistui rahastuksen maku. Mutta pojat pääsi Suomeen ja sen puoleen kaikki hyvin.<br /><br />Finnair on huono maksamaan matkustajille korvauksia selvissäkin tapauksissa, ainakin ilman asiaan vihkiytyneitä yrityksiä välissä tai sitten kuluttajariitalautakuntaa. Harmillista.Heidi/ Thaimaanrannan maalarithttp://www.thaimaanrannanmaalarit.finoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3550635604096420949.post-69338135105957026522017-04-19T23:05:08.435-07:002017-04-19T23:05:08.435-07:00VInkkinä: Nykyään taksiappeja on lähes joka maassa...VInkkinä: Nykyään taksiappeja on lähes joka maassa, semmoisen etukäteen kännykkään lataamalla on helppo tilata taksi, jos sattuu tarvitsemaan.<br /><br />Lippuja netistä ostaessanne laitatte rastin kohtaan "Hyväksyn nämä ja nämä ehdot", moniko lukee näitä ehtoja. Jos lipussa ei ole muutosoikeutta ja on hyväksynyt myyntiehdot, on turha valittaa, että lippua ei suostuta muuttamaan. Jos arvelee tarvitsevansa muutoksia, sitä varten on olemassa eri lipputyyppejä. <br /><br />Jos kuluttajariitalautakunta puoltaa korvausten maksamista edellisissä keisseissä ja yhtiö ei niitä siitä huolimatta maksa, harmillista.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3550635604096420949.post-71594705196551944062017-04-19T22:01:49.074-07:002017-04-19T22:01:49.074-07:00Kiitoksia vinkeistä, nyt tuli kyllä hyviä. Voisiha...Kiitoksia vinkeistä, nyt tuli kyllä hyviä. Voisihan sitä viettää vaikka koko loman lentokentän vieressä. Näkisi ja kokisi maailman ihan eri tavalla;)Heidi/ Thaimaanrannan maalarithttp://www.thaimaanrannanmaalarit.finoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3550635604096420949.post-80403627895182364892017-04-19T15:16:47.995-07:002017-04-19T15:16:47.995-07:00Muutama asia. Jos ollaan menossa kaukolennolle nii...Muutama asia. Jos ollaan menossa kaukolennolle niin hankkiudutaan sinne lentokentän lähelle viimeiseksi yöksi eikä olla junien ja autokyytien saatikka liittymälentojen varassa. Näin teen minä aina. Hankitaan matkavakuutus ei, tarvitse rukoilla lentoyhtiötä antamaan superhalpoja lippuja. Muutenkin koko vuodatus oli niin first world problems että kuvitella saattaa.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3550635604096420949.post-47416696815229118252017-04-19T01:47:03.698-07:002017-04-19T01:47:03.698-07:00Kiitos kommentistasi.
Ensi alkuun kerron, että mi...Kiitos kommentistasi.<br /><br />Ensi alkuun kerron, että mieleeni ei koskaan tulisi äksyillä tai olla epäystävällinen 'ruohonjuuritason' työntekijälle. Vika ei ole heissä, vaikka esimerkiksi omaa empatiakykyään saakin silti käyttää.<br /><br />Finnairilla ei tietenkään ollut mitään tekemistä myöhästymisen takia, mutta koska kokemukseni muilta lentoyhtiöiltä on ollut huomattavasti positiivisempaa vastaavissa tapauksissa. Esimerkiksi seuraavalle lennolle on päästetty ilman veloitusta, mikä sekin voisi olla Finnairilta mahdollista jos tilaa on. Kysymyshän on yrityksen politiikasta. Ja se on se asia minkä halusin nostaa framille. Aina voi muuttua paremmaksi ja kun seuraa esimerkiksi Finnairin FB-sivuja, yllättävän paljon negatiivista palautetta tulee sinne juuri Finnairin tavasta toimia.<br /><br />Kuluttajalla on luonnollisesti vastuu omista tekemisistään, olen täysin samaa mieltä. Mutta on yrityksilläkin. Ja asiakkailla on oikeus saada edes kohtuullista palvelua. Jos ei sitä tule, siitäkin täytyy olla oikeus puhua. Eihän maailmassa mikään koskaan muutu paremmaksi, elleivät ihmiset vaadi muutosta. Oli sitten kyse mistä tahansa.<br /><br />Kun ostaa lipun halpalentoyhtiöltä, ei odotakaan kummoista palvelua. Finnair ei ole halpalentoyhtiö, vaan Suomen lippulaiva.<br /><br />Mikäli Finnair olisi kaksi tapaustamme takaperin vastannut viiden tunnin lennonmyöhästymiseen niin kuin EU-säännöissä sanotaan, emme olisi joutuneet napit vastakkain. Finnair on kuluttajariitalautakunnan mustalla listalla, ja siihen on syy. Ja se on juuri se, ettei asiakkaitten EU-säännöissä olevia oikeuksia noudateta.<br /><br />Toisella 'napit vastakkain' kerralla myöhästyminen jatkolennolta johtui juuri Finnairista, jonka vastaus oli äärimmäisen tyly, vaikka silloin pyysimme vain apua. Sitä ei saatu. Onneksi Bangkok Airways korjasi Finnairin sotkun, ei heidän olisi tarvinnut. Sitä kutsutaan asiakaspalveluksi, ja sitä voi ja pitääkin odottaa.<br /><br />Ja vaikka meillä ehkä vakuutus korvaakin lentolipun, eikä puhuta kuin 109 euron summasta, niin kaikilla ei ole näin. Moni nuori joutuu esimerkiksi vähäisistä varoista johtuen tyytymään halvempaan vakuutukseen, joka korvaa esimerkiksi vain sairastapaukset ja onnettomuudet. Usko vaan sellaisia nuoria on paljon. Tai vähävaraisempia muuten. <br /><br />Oletetaan, että näillä nuorilla ei olisi ollut kuin vaikka 50 euroa tilillä, ei mitenkään epätavallista reissun jälkeen. Juna jätti matkalle ja myöhästyttiin lennolta. Olisi ollut hirveän paljon helpompi soittaa ulkomailta Suomeen ja yrittää lainata 100€, kuin 400€ ja päästä kotiin. En mitenkään usko, että hinta puhelun aikana nousi 300€, varsinkin kun koneessa olikin enemmän tilaa kuin sivuilla näytettiin. Minusta tässä yritettiin rahastaa kurjassa tilanteessa olevia ja vaikka me tästä hienosti selvittiinkin, niin jollakin toisella vastaava tilanne olisi saattanut tarkoittaa esimerkiksi kadulla yöpymistä. Mutta siitähän Finnairin ei tarvitse välittää.<br /><br />Mielestäni yrityksen politiikka on ylimielistä, ja sen mielipiteeni takana seison vahvasti. Siksi Finnair (+ nämä aiemmat kokemukseni) ansaitsi tämän palautteen. Kyllä heilläkin on mahdollisuus parantaa.Heidi/ Thaimaanrannan maalarithttp://www.thaimaanrannanmaalarit.finoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3550635604096420949.post-17211190700993333322017-04-19T01:23:28.480-07:002017-04-19T01:23:28.480-07:00Uskoisin että on ;)Uskoisin että on ;)Heidi/ Thaimaanrannan maalarithttp://www.thaimaanrannanmaalarit.finoreply@blogger.com